úterý 19. ledna 2010

Výkřiky (cyklus inventistních výkřiků by Tomáš Matras)


Větaromán


Jak moc jí chtěl říct, že jí miluje,…………………ale nikdy se k tomu neodhodlal.
Po velkém váhání se konečně rozhodla……………ale nikdy toho nepřestala litovat.
Z očí do očí to šlo lépe……………………………………………ale přesto si nikdy neporozuměli.
Odešla brzy po ránu a už se neukázala……………………ale nikomu už nikdy nechyběla.
Miloval svoje děti nade vše………………………………………………ale pak opustil je i svou ženu.
Šálek čaje vychládal v kuchyni………………………………………..ale neměl už čas si ho vypít.
Měl velké štěstí, že stihl letadlo………………………………ale to se pak zřítilo do moře.
Všechno šlo jedna radost……………………………………ale se setkáním s minulostí nepočítal.
Rozhodl se, že půjde tentokrát po schodech………….ale stejně den nezačal dobře.
Z okna byla slyšet líbezná hudba……………………………ale pak bylo slyšet hádku a hluk.
Byla oblečena celá v černém………………………………………ale prosvětlovala okolí svou duší.

Kaleidovina

Chropýší pyl na vaječníkách? Proč ne! (Opylení). Tuze líbezná píseň pro mé slechy! (Inspirace). Tak se už předveď, frajere! (Výzva). S vlastními dětmi váš svět bude jiný! (Replikace). Štěstí a radost? První jako abstraktní nedosažitelná entita a to druhé jako endogenní hmatatelný cit! (Úsmrk). Ajajaj! Blechy se mi vysypaly po pécéčku! (Katastrofa). Však s vytaseným mečem sekám dál, jdu hledat Růžu! (Katarze). Ach! Hnisavý bobeček uvadlé kopřivy, toť mé celoživotní dílo! (Zpověď). Múzinu jevil vonný vzdech! (Reminiscence). A kdo mi k tomu udělá ilustrace? (Nezájem). Lidé, spěte! (Výkřik). Blouznivá víla si konečně oloupala banánek! (Snídaně). Průklep pysky honí lysky! (Přírodovědec). Klapy klap, já jsem čáp, blitky blitk, já jsem blitek! (Digesce). Pásli ovce Valaši u mě doma na kaši! (Carmen). Nejsem tak bohatý, abych mohl mít něco zadarmo. (Fráze). Nohy v klipsnách a jedu, jedu, jedu! (Útržek). A proč sluníčko vypilo všechnu vodu štěňátku? (Otázka). Dekonstrukce učí strukturalismus montovat, rozkládat a zase skládat. Přebytečné součástky se vyhodí. (Návod). Nohy v bačkorách, noviny rozložené a tlač, tlač, tlač! (Záchod). Jak se do lesa volá, tak jsem pořád hluchý. (Přísloví). Na chlup přesně, ale jinde, dělej radost, milý pinde! (Verš). Krákorá, lupíneček, vrávorá, blbíneček! (Morseovka). Bral všechno, co mu přišlo pod ruku. (Sex). Kvík! Kvi, kvi, kvík! (Metamorfóza). Kvík! Kvi, kvi, kvík! (Repetice). Kvík! Kvi, kvi, kvík! (Citoslovce). Kvík! Kvi, kvi, kvík! (Voodoo). Kvík! Kvi, kvi, kvík! (Masokombinát). Pššššššš….slyšíte? Uchází mi duše, musím končit! (Doslov). Ale já ne a ne a nechci! (Dupnutí). Rupp, trh, škub! (Destrukce).

Embryonát

Guido, vorrei che Tu, Lapo ed io

Ale kdeže, leda vleže

Kokodák, kokodák, kvák!

Kurňa, holky, svěže, svěže!

Barvu aby na to cák!

Blbne medvěd na seně

Moucha říhá na stěně.

Žádné komentáře: