středa 7. dubna 2010

Proč jsem deaktivoval svůj účet na facebooku

Milí přátelé,


dlužím vám vysvětlení proč jsem deaktivoval svůj účet na facebooku.

Osobně mám výhodu v tom, že vlastním všechny vaše emailové adresy, takže vás neztratím z dohledu.

Facebook je nástroj tak populární jak je nebezpečný pokud se týče ohrožení osobního života člověka. Pokud se týče nucení k často nechtěné exhibici, k předvádění se, k image – toto vše je jen málo reálné. Cítil jsem se nucený být v kontaktu s mnoha lidmi, které jsem neznal dobře. Facebook mě stál mnoho času, byl jsem nucen se osobně „prodávat“, „exhibovat se“, „odpovídat“, „kontaktovat se“. Toto není můj svět, chci být vzdálený všem těmto „veřejným kybernetickým prostorům“, kde to, jak se tváříme, znamená více než to, čím doopravdy jsme. Mrzí mě, když musím preferovat virtuální kontakty před těmi lidskými z první ruky……zkrátka mě mrzí, když musím být víc virtuální než skutečný.

Tyto a mnoho dalších důvodů mě přivedly ke zrušení mého vztahu s facebookem……..samozřejmě ne s vámi všemi – budu více než rád, pokud od vás dostanu email.

Velmi se těším na srdečné setkání s vámi všemi mimo virtuální svět, který nás pomalu dusí.


Přeji vám příjemné jaro a přeji též hodně štěstí!

Srdečně zdravím,

T.

Žádné komentáře: